Lokomotywa? A może lis z brył?

Utworzono: 29-01-2019

Uczniowie klas trzecich gimnazjum podczas utrwalania wiadomości na temat wieościanów i brył obrotowych wykonywali rysunki składające się z graniastosłupów, ostrosłupów, walców, kul i stożków. Następnie wykorzystywali znane im wzory na objętość i pole powierzchni, mierzyli swoje rysunki i wykonywali obliczenia. Wszyscy bardzo chętnie angażowali się  do pracy.

 Grafika #0: Lokomotywa? A może lis z brył?
 Grafika #1: Lokomotywa? A może lis z brył?
 Grafika #2: Lokomotywa? A może lis z brył?
 Grafika #3: Lokomotywa? A może lis z brył?
 Grafika #4: Lokomotywa? A może lis z brył?
 Grafika #5: Lokomotywa? A może lis z brył?
 Grafika #6: Lokomotywa? A może lis z brył?
 Grafika #7: Lokomotywa? A może lis z brył?
 Grafika #8: Lokomotywa? A może lis z brył?
 Grafika #9: Lokomotywa? A może lis z brył?
 Grafika #10: Lokomotywa? A może lis z brył?
 Grafika #11: Lokomotywa? A może lis z brył?
 Grafika #12: Lokomotywa? A może lis z brył?
 Grafika #13: Lokomotywa? A może lis z brył?
 Grafika #14: Lokomotywa? A może lis z brył?
 Grafika #15: Lokomotywa? A może lis z brył?
 Grafika #16: Lokomotywa? A może lis z brył?
 Grafika #17: Lokomotywa? A może lis z brył?
 Grafika #18: Lokomotywa? A może lis z brył?
 Grafika #19: Lokomotywa? A może lis z brył?