Zadaniem dzieci było wykonanie matematycznych pisanek. W ramach zajęć, uczniowie otrzymali połowę pisanki, na której znajdowało się działanie matematyczne (mnożenie). Zadaniem dzieci było odnalezienie drugiej połówki pisanki z właściwym wynikiem, która była ukryta w klasie. Gdy dzieci odnalazły już właściwe połówki, mogły ozdobić swoją pisankę według własnego pomysłu. Często były to działania matematyczne. Pisanki wykorzystywaliśmy jeszcze podczas zajęć do utrwalania tabliczki mnożenia.
- Strona główna
- Aktualności
- Szkoła
- Dziennik elektroniczny
- Informacje o szkole
- Ogłoszenia
- Biblioteka
- Logopeda
- Pielęgniarka
- Galerie
- Wzorowi uczniowie
- Dokumenty szkolne
- Hymn Szkoły
- 49 HDTP Trampy
- Lokalizacja
- Szkoła w ruchu
- Konkursy
- Matematyka
- Kalendarz roku szkolnego 2024/2025
- Powszechny Spis Rolny 2020
- RODO
- Zapewnienie dostępności osobom...
- Dostępność specjalistów
- Dla ucznia
- Zdalne nauczanie - logowanie do...
- Dziennik elektroniczny -...
- Szkoła promująca zdrowie
- BohaterON
- Szkolna przestrzeń
- Zajęcia komputerowe
- Zajęcia techniczne
- Matematyka
- Sztuka
- Sport
- mPotęga - program grantowy z...
- CMI - program grantowy z...
- Superkoderzy - program grantowy...
- Szkolny NiecoDziennik
- Dzwonki szkolne
- E-podręczniki
- Podręczniki
- Wewnątrzszkolny System Doradztwa...
- Dla rodzica
- Home
- Aktualności
- Uczniowie klasy 2 a biorą udział w Ogólnopolskim projekcie edukacyjnym (Nie)zwykła matematyka.
Uczniowie klasy 2 a biorą udział w Ogólnopolskim projekcie edukacyjnym (Nie)zwykła matematyka.
Utworzono: 10-04-2024