Klasa 5a kółko CMI - piszemy program dla pizzerii a następnie zamawiamy!

Utworzono: 27-12-2022

Uczniowie klasy 5a na kółku informatycznym w ramach projektu CMI stworzyli w Scratchu programy, których działanie polegało na przygotowywaniu pizzy z ulubionymi składnikami. Uczyli się również kodowania grając w grę logiczną "Zakodowany zamek". Na podsumowanie naszych zajęć zamówiliśmy zaprojektowane i zaprogramowane przez nas pyszne pizze. 

 

chłopcy grają w grę zakodowany zamek
Artur i Krzysztof grają w grę
dzieci grają w grę
dziewczynki grają w grę
chłopcy z pizzą
jemy zamówioną pizzę
Ania i Kornelia jedzą pizzę
jemy pyszną pizzę
pizza kupiona na kółko CMI
pizzer
pizza Bartka
Krzysztof zakupy w pizzerii
Maja pizza
pizza z colą
Pizza Ani
Pizza Artura
Pizza Emilki
Pizza Kornelii
Pizza Ksawerego
pizza Wiktorii
pizza