Uczniowie klas 6 podczas lekcji informatyki wspólnie z mBotem odkrywali w jaki sposób stosować bloczki w mBlocku i Scratchu, żeby zapisywać liczby i działania matematyczne. Zapisywali zadania matematyczne. Grali w grę "Kto ma rację? A czy Z? Zastanawiali się, dlaczego literki udzielają innych odpowiedzi. Zagnieżdżali bloczki w taki sposób, aby zachować poprawną kolejność wykonywania działań. Łączyli zadania matematyczne ze skryptem robota.
- Strona główna
- Aktualności
- Szkoła
- Dla ucznia
- Zdalne nauczanie - logowanie do...
- Dziennik elektroniczny -...
- Szkoła promująca zdrowie
- BohaterON
- Szkolna przestrzeń
- Zajęcia komputerowe
- Zajęcia techniczne
- Matematyka
- Sztuka
- Sport
- mPotęga - program grantowy z...
- CMI - program grantowy z...
- Superkoderzy - program grantowy...
- Szkolny NiecoDziennik
- Dzwonki szkolne
- E-podręczniki
- Podręczniki
- Dla rodzica
- Home
- Dla ucznia
- Superkoderzy - program grantowy z programowania
- Robo-matematycy mBot matematyk