Zajęcia komputerowe

2020-10-08

Kółka z informatyki w ramach projektu Centrum Mistrzostwa Informatycznego

Centrum Mistrzostwa Informatycznego to Ogólnopolski projekt grantowy, którego celem jest podniesienie kompetencji kadry dydaktycznej oraz aktywizacja młodzieży uzdolnionej informatycznie. Szczegóły dotyczące projektu można znaleźć na stronie https://cmi.edu.pl/

W roku szkolnym...

2020-10-02

Międzynarodowy Konkurs Informatyczny "Bóbr"

Już piątego października ruszają zapisy do próbnego Międzynarodowego Konkursu Informatycznego Bóbr!  Tegoroczny konkurs, pomimo wszystkich zawirowań, jakich dostarczył nam rok 2020, odbędzie się bez przeszkód i w standardowej formule. Bóbr 2020 przeprowadzony zostanie jak co...

2020-10-01

Aplikacja i konkurs PixBlocks

Drodzy uczniowie,

Pracownicy Wydziału Matematyki i Informatyki Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznani zapraszają uczniów szkół podstawowych do nauki za pomocą aplikacji oraz udziału w darmowym konkursie. Więcej szczegółów pod adresem: 

2020-02-11

Nauka programowania robotów dla dzieci "MAŁY KONSTRUKTOR"

Przygody z programowaniem klocków Lego WeDo  klasy 3a ciąg dalszy.

Galeria zdjęć

2020-02-07

Montaż mBotów podczas zajęć kółka w ramach CMI

Podczas ostatnich zajęć kółka informatycznego uczniowie klas 5  po raz pierwszy korzystali z robotów edukacyjnych mBot.Roboty zostały przekazane szkole w ramach Ogólnopolskiego Projektu Grantowego "Centrum Mistrzostwa Informatycznego",

2019-12-21

Kółko informatyczne w ramach CMI

Podczas ostatnich zajęć kółka informatycznego rozdane zostały nagrody, dla uczniów którzy zdobyli najwięcej gwiazdek rozwiązując zadania przy użyciu darmowej aplikacji PixBlocks. 

Stworzyliśmy również prostą animację -  padający śnieg w Scratch.

2019-12-15

Wyniki konkursu powiatowego "Każdy budować może"

Uczennica naszej szkoły  Jagoda Kulasiewicz  z klasy 7a otrzymała nagrodę w kategorii : Prezentacja o tematyce budowlanej lub energetyce odnawialnej (OZE) w konkursie  „Każdy budować może”. 

Gratulujemy

2019-11-28

Robotyka w klasie 2a

Kolejni uczniowie z klasy 2a rozpoczęli swoją przygodę z programowaniem przy użyciu klocków Lego WeDo.