Zajęcia komputerowe
Zajęcia z robotyki klasa 3c
Zapraszamy do oglądania relacji z naszych kilku ostatnich zajęć w ramach kółka "Mały konstruktor".
Mały Konstruktor 3c
Uczniowie klasy 3c podczas zajęć kółka Mały Konstruktor budują i programują z klocków Lego Spike Prime. Klocki zostały zakupione w ramach programu Laboratoria Przyszłości. Zapraszamy go obejrzenia efektów naszej pracy:)
Robotyka w klasie 3c
W listopadzie swoją przygodę z programowaniem oraz budowaniem z klocków Lego Spike Prime i Lego WeDo rozpoczęła kolejna klasa. Zapraszamy do obejrzenia relacji z naszych zajęć:)
Harmonogram XVIII Konkursu Informatycznego Bóbr 2023
Zachęcamy do rejestracji i udziału w konkursie
https://www.bobr.edu.pl/harmonogram-2023/
Zapraszamy jak zawsze do zapoznania się z archiwalnymi zadaniami – jest to najlepszy sposób na przygotowanie się do udziału!
Robotyka w klasie 3a
Uczniowie klasy 3a podczas zajęć kółka Mały Konstruktor budują i programują z klocków Lego Spike. Klocki zostały zakupione w ramach programu Laboratoria Przyszłości. Zapraszamy go obejrzenia efektów naszej pracy:)
Klasa 3a - robotyka
Uczniowie klasy 3a podczas zajęć kółka Mały Konstruktor zbudowali i zaprogramowali z klocków Lego Spike diabelski młyn. Klocki zostały zakupione w ramach programu Laboratoria Przyszłości.
Nagroda w konkursie "1000 pierwszych organizatorów CodeWeek 2022"
Nasza szkoła wzięła udział w konkursie "1000 pierwszych organizatorów CodeWeek 2022" i wygrała 10 zestawów gry CodyRoby pomocnych w nauce kodowania. Dziękujemy za nagrody :)
Galeria prac uczniów klasy 4a i 4b
Podczas lekcji informatyki uczniowie klas 4 wykonywali prace w programie MS Paint. Zapraszam do obejrzenia naszych prac.
Robotyka klasa 2a druga grupa
W listopadzie swoją przygodę z programowaniem klocków Lego Wedo rozpoczęła druga grupa z klasy 2a. Zapraszamy do oglądania :)
Europejski Tydzień Kodowania #CodeWeek 2022
EU Code Week (Europejski Tydzień Kodowania) to inicjatywa wspierająca rozwijanie umiejętności cyfrowych oraz promująca programowanie wśród uczniów i nauczycieli. W tym roku, w dniach od 8-23 października, odbyła się 10 edycja tego wydarzenia. Nasza szkoła nie mogła przegapić tej okazji na wspólną zabawę i rozwijanie swoich umiejętności.
„Gry i zabawy w kodowanie” – tak brzmiało hasło obchodów Europejskiego Tygodnia Kodowania w naszej szkole. Między 10-21 października czynny udział wzięli w nim uczniowie klas IV-VIII. Podczas lekcji informatyki, matematyki i kółek informatycznych w ramach projektu CMI oraz przerw uczniowie klas IV-VIII kodowali na kartach pracy, kodowali z koralików swoje imiona, budowali maszyny z klocków Lego WeDo i Lego Spike oraz je programowali. To była świetna zabawa i szansa poszerzenia swoich zainteresowań.
Podsumowanie zajęć z robotyki w klasie 2a
Uczniowie klasy 2 podczas zajęć kółka informatycznego budowali roboty przy użyciu programu komputerowego z klocków Lego WeDo i Lego Spike. Programowali ich ruchy a następnie uruchamiamy je tak, aby można było zobaczyć co potrafią. Na zajęciach przy pomocy tabletu lub komputera wprawialiśmy w ruch skonstruowane przez siebie maszyny i zwierzęta. Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z naszych zajęć.
Harmonogram Międzynarodowego Konkursu Informatycznego Bóbr 2022
Już w tym tygodniu Międzynarodowy Konkurs Informatyczny Bóbr. Przypominamy, że żeby wziąć udział w konkursie trzeba mieć konto w witrynie www.dzwonek.pl i zgłosić chęć udziału w konkursie nauczycielowi informatyki.
Prosimy wszystkich uczniów, którzy zgłosili chęć udziału w konkursie, żeby zalogowali się na swoje konta
w witrynie www.dzwonek.pl i w zakładce Konkursy sprawdzili, czy zostali dodani do konkursu.
Wszystkich uczestników konkursu zapraszamy jak zawsze do zapoznania się z archiwalnymi zadaniami – jest to najlepszy sposób na przygotowanie się do udziału w konkursie.
Klasa 2a - kółko Mały Konstruktor
We wrześniu swoją przygodę z programowaniem klocków Lego WeDo rozpoczęła pierwsza grupa z klasy 2a.